23.05.2015

Dziękuje :)

 Już prawie 22:00, a ja cały czas siedzę przed laptopem i zachwycam się tymi ponad 1000 wejść. Wiem że może to być głupie, że się cały czas podniecam wejściami, ale to dla mnie wielka radość.
Założyłam tego bloga tak po prostu dla siebie. Nie myślałam o tym, że będzie go czytać tyle osób i to jeszcze z różnych krajów.. :)
 -Polska
-Rosja
-Stany Zjednoczone
-Francja
-Ukraina
-Kenia
-Niemcy
-Indie
-Bułgaria
-Brazylia
 To piękne! Tyle osób czytało mój blog.!
 Dziękuję wszystkim z całego serca za wszystko! I mam nadzieję, że nie zanudzam was na tym blogu, a jeśli macie jakieś uwagi to przesyłajcie je w komentarzach, piszcie również czy byście chcieli więcej gotowania czy fotografowania :)
    No nic ja chyba uciekam, chociaż nie wiem czy usnę, więc przygotujcie się na jeszcze jeden post hehe :)
  Wiki :)

2 komentarze:

  1. Czasem w ogóle nie spodziewamy się ile osób nas odwiedza. Powodzenia życze i trzymam kciuki! rób to co kochasz i pokazuj 100% siebie i tyle też z siebie dawaj, a na pewno rozwinie się pięknie. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam z siebie wszystko :)
      I dziękuję za miłe słowa, one wystarczą mi do dalszego działania :*

      Usuń