24.05.2015

Opis :*

 Na języku polskim, mieliśmy opisać swoją koleżankę z ławki. Ja siedzę z Weroniką, ona napisała o mnie tak:
  "Moja przyjaciółka ma długie, proste, blond włosy i piwne oczy oraz ciemną oprawę oczu. Jest wysoka i szczupła. Lubi chodzić w koszulach, bluzach, jeansach i trampkach. Najczęściej włosy związuje w kucyka lub nosi je rozpuszczone.
   Jest radosna, nawet gdy w głębi duszy czuje smutek. Lubi spotykać się ze znajomymi i spacery po łąkach. Jest pomysłowa i kreatywna. Prowadzi bloga, który jest jej już drugim wirtualnym pamiętnikiem. Nie lubi się nudzić i zawsze wymyśli coś ciekawego.
   Uważam, że nie mogłam trafić na lepszą przyjaciółkę."
 Piękne, piękne i jeszcze raz piękne! :* Kocham ją :*
 
 Weronika również prowadzi bloga :) Serdecznie zapraszam do niej :)
http://bizubynika.blogspot.com/  

                                                                         Wiki :*

4 komentarze:

  1. O jeju, już nie przesadzaj. ja po prostu napisałam to co czuję i myślę. Tylko kilka słów prawdy o tobie.
    :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe takiej szczerej prawdy. I to jeszcze od Ciebie! :*

      Usuń
    2. Wiki sugerujesz, że ja na ogół nie mówię prawdy?

      Usuń
  2. Nie! :) Sugeruje że to była piękna, szczera prawda :* od ciebie :*

    OdpowiedzUsuń