12.06.2015

Piątek, piąteczek, piątunio! BIG POST!

 No hey, hey kochani!
UWAGA! Post zawiera lokowanie produktu! hehe :)
W końcu piątek.. Doczekałam się weekendu! Nareszcie wolność przez 3 dni od szkoły. Jak dobrze...
 No dobra, ale mniejsza oto.
No więc wykorzystałam dzisiejszą piękną pogodę i wolny dzień od szkoły i porobiłam kilka zdjęć dla was.
Są to różne, najróżniejsze zdjęcia.

A odchodząc od tematu. Czy chcielibyście coś specjalnego na jutrzejszy dzień? Bo nie mam narazie pomysłu co zrobić jutro, więc jeśli coś chcecie to możecie pisać w komentarzach ;) Na pewno zobaczę i spróbuję wykonać, każdy wasz pomysł. Tak więc kochani! Zapraszam do komentowania!
Ale teraz to ja zapraszam do oglądania :)



 Bańki mydlane. Jedno co pozwala mi powrócić do dzieciństwa. Ta rzecz jest moją ulubioną rzeczą, która co jakiś czas lubię się pobawić. Myślę, że nawet dorośli ludzie czasem lubią powrócić chodź na chwilkę powrócić do tego magicznego czasu, kiedy sami biegali i puszczali bańki, każąc innym je łapać :)





 Mrówki! Stworzenie, którego nie cierpię, ale na zdjęciach to ja je lubię hehe :)








 Pajęczyna. Nie lubię pająków, ale przyznam, że ich pajęczyny bardzo ładnie wychodzą na zdjęciach :)



 LOKOWANIE PRODUKTU! 
Pepsi. Najlepsza na upalny dzień ;)



Trochę zdjęć dzisiaj było. A wszystko dlatego, że chciałabym wam podziękować za te 1900 wyświetleń na blogu. Wierzę, że jutro lub pojutrze będzie już 2000.
Prawda?! 
Mam taką nadzieję, bo jesteście wspaniali i dacie na pewno radę.
Kiedy będzie już 2000 wyświetleń założę moją stronkę na facebooku :)

Jeszcze chce wam przypomnieć, abyście podawali mi pomysły co mam zrobić jutro :)
Dobra ja już kończę! 
Pozdrowionka! Buziaczki :*
Bajo, bajo kochani! Kolorowych snów! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz