29.12.2015

♣ zdjęcia z lustrzanki ♣

 Hej kochani!
To znowu ja. Powracam po świętach i nadrabiam zaległości ;)
Jeszcze kilka dni przed świętami udało mi się kupić lustrzankę (Canon EOS 1200D). Jestem bardzo zadowolona z zakupu. jak na moja pierwszą lustrzankę. Zdjęcia wychodzą super :)
 Nie zwlekając pokażę wam dzisiaj kilka zdjęć jeszcze ze świąt i z dzisiejszego spaceru :)
 Zapraszam do oglądania ☺








I jeszcze kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru ♥ 



















 







 To tyle na dzisiaj :)
Post kosztował mnie troszkę cierpliwości,
ponieważ zdjęcia nie chciały współpracować
 ale udało mi się je wstawić.
Do następnego kochani! ♥




4 komentarze:

  1. Pomyśl o większych zdjęciach, wyglądałoby to na pewno jeszcze lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze zdjecia sie podobaja ;) Zapraszam jutro na nowego posta ❤

      Usuń