5.02.2016

#1 Fotografia, początki

Hej kochani!
Dzisiaj pierwszy post o tematyce fotograficznej. Przedstawię wam kilka rady w postaci takiego wywiadu, mam nadzieję, że się spodoba.
 Zapraszam!

"Od czego zacząć?!"
Przede wszystkim od samego początku, czyli zdjęcia robione kompaktem. Nie pchaj się od razu do lepszych aparatów, najlepiej zacząć od początku. sama tak zaczynałam, moim pierwszym aparatem był właśnie kompakt. To na nim pierwszy raz wykonałam te zdjęcia, to na nim nauczyłam się wielu rzeczy i to dzięki niemu teraz rozwijam się w stronę fotografii.
Aparaty kompaktowe są najłatwiejsze w obsłudze aparatami. Każdy poradzi sobie z takim aparatem, nawet 6-latek :) Wszystko tak naprawdę jest tam ustawione, chociaż czasami tez warto pobawić się ustawieniami aparatu bo nawet kompakt może zrobić zadziwiające zdjęcie. 
  Przez bardzo długi czas robiłam zdjęcia aparatem kompaktowym, dopiero teraz zdecydowałam się na zakup lustrzanki. Na początku nie było łatwo, ale jakoś dałam radę. 


"Po jakim czasie zdecydować
się na zamianę aparatu
na lepszy?"
To już zależy od was. Kiedy zobaczycie, że można by było spróbować czegoś innego. Bardziej oryginalnego. Zmieńcie aparat wtedy kiedy już uważacie, że stać was na więcej. ♥ Zmiana aparatu wymaga tez od was dużo już umiejętności i na pewno łatwiej wam będzie zapoznać się z lustrzanką i jej opcjami, kiedy wcześniej pracowaliście na aparacie kompaktowym ☺

"Czy praca na lustrzance
jest trudna?"
Oczywiście, że nie każdy poradzi sobie z lustrzanką. Oczywiście jedni poradzą sobie prawie od razu a drudzy cały czas będą się gubić i powoli iść do celu, ale spokojnie jeżeli nie wychodzi to rób to powoli nie patrz na innych. To, że oni umieją już robić super zdjęcia nie oznacza, że ty też musisz. Zastanów się nad tym co robisz, pomyśl nad pobawieniem się różnymi opcjami. Nikt Cię nie goni ☺

To na tyle w dzisiejszym poście
o fotografii.
Takie posty, czyli porady fotograficzne
będą pojawiać się co jakiś
czas.
Mam nadzieję, że post się podobał.
Do następnego! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz