24.02.2016

•Dzień w Warszawie•

 hej ho kochani!
Wybrałam się dzisiaj na "wycieczkę" do Warszawy. Cała podróż zwiedzenie i powrót do domu z kilkoma przystankami po drodze zajęła mi ponad 12h, sama podróż w jedną stronę ponad 3 godziny.
tak na prawdę to była tam w innej sprawie, ale przy okazji mały spacerek i zwiedzanie się odbyło.
    Myślałam, że Warszawa jest bardziej zadbanym miastem, ale jednak nie. Ładne nowe budynki gdy tu nagle stara rudera do zburzenia, która wszystko zasłania. Miasto jak miasto tylko duże i nie zbyt takie ładne jak się wydawało  :)) (to tylko moje zdanie!)
Ogólnie jestem zadowolona z krótkiego ale jakże fajnie spędzonego czasu tam. Oczywiście narobiłam dużo zdjęć (jak to ja) i teraz wybierałam 30 minut. Jest ich tylko odrobinka, ale myślę że zdjęcia lecącego samolotu wyszły bardzo dobrze pomimo, że były robione w czasie jazdy i przez szybę. Poprawiłam tylko troszkę zdjęcie (dodanie światła i wg) i myślę, że są już okej.
 Mam nadzieję, że wam też się spodobają, zapraszam do oglądania! ♥














Mam nadzieję,
że post się podoba.
Piszcie co sądzicie
o zdjęciach :))
Zapraszam do brania udziału
w konkursie fotograficznym!
Za każde zgłoszenie
bardzo dziękuję.
Do zobaczenia już niedługo! ♥

3 komentarze: