22.05.2015

Pierwsze foto- informacje

 Od pewnego czasu interesuję się fotografią jak juz wspomniałam we wcześniejszym poście :)
Pytanie: Co fotografujesz? Jest częstym pytaniem.
Fotografuje wszystko. wszystko co jest piękne, co mi się podoba. Np: przyrodę, ludzi, zwierzęta..
 Bardzo mi się to spodobało, chodz mam bardzo słaby sprzęt do tego to i tak cały czas walcze oto aby mieć lepszy. Obecnie zdjęcia robię telefonem (LG L65).
 Nie poddaję się myśląc: To nie wyjdzie, To nie ma sensu. Mam do tego zły sprzęt. Nie! Idę dalej z myślą że będzie coraz lepiej. Że nauczę się robić profesjonalnie zdjęcia, że kiedys dostanę tą swoją wymarzona lustrzankę. Nie rezygnuję z marzeń! Chcę walczyć do końca! I mam nadzieję że wywalczę to! Kiedyś...
 No nic, troszkę sie rozpisałam co o tym myślę, ale mam nadzieję że was nie zanudziłam i będziecie nadal odwiedzać mój blog.
   A  niżej zdjęcie tym moim słabym sprzętem.. :)
Pozdrowionka!
                                                                              Wiki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz