22.05.2015

Wielki powrót!

Siemka, siemka!
No,no dawno mnie tu nie było, ale powracam z nową pasją!
Fotografowaniem!
Ta pasja wyszła tak nagle.Właśnie dlatego tak zaniedbałam tego bloga.. Przepraszam..
Podczas tej długiej przerwy na blogu najbardziej skupiłam się na fotografowaniu, a więc pomyślałam że chcę dzielić się z wami gotowaniem i fotografowaniem, a głupie by było zakładać nowego bloga specjalnie na foto. Więc zmiana tematu bloga znowu następuje teraz blog bedzie sie nazywał:" Cooking and photography" :)
Mam nadzieję że nadal bedziecie odwiedzać mojego bloga i znajdziecie coś dla siebie :) Jakiś przepis lub jakąś informacje na temat fotografowania. Także już nie zanudzając zapraszam was na śledzenie mojego bloga i częste odwiedzanie go :)
          Pozdrowionka! :)
Wiki :)

2 komentarze: