23.05.2015

Wycieczka do Warszawy

 Siemka!
24 kwietnia br. Byłam na wycieczce w Warszawie.  Warszawa to piękne miasto! :)
Byłam w Centrum Nauki Kopernik, w Pałacu Kultury, w Telewizji Polskiej i studiu PNŚ!
Niestety nie spotkałam w studiu nikogo, ponieważ byłam tam akurat około godziny 16:00, kiedy trwały przygotowania do następnego odcinka.. :0
 Było CUDOWNIE! Byłam tam ze swoja szkołą, lecz tylko na jeden dzień. wyjechaliśmy o godzinie 5:00 a wróciliśmy ok godziny 23:00.
  A tu kilka fotek z wycieczki :)

 Te zdjęcia były robione z XXX piętra Pałacu Kultury


 A tu studio PNŚ



No to tyle w dzisiejszym poście. mam nadzieję że podobają wam się zdjęcia :)
Zapraszam codziennie na mojego bloga i komentowania moich postów :)

                                                  Wiki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz