24.06.2015

Już jestem! wracam!

Hej Kochani:*
 Już jeztem, przpraszam, że mnie nie było, ale miałam małe problemy techniczne z komputerem, ale w tej chwili piszę z telefonu.
Pewnie przez dłuższy czas teraz będe dodawać posty z telefonu, ponieważ nadal nie mam za dużego dostępu do.komputera...
No nic..
A no i jeszcze.
Te moje zaległości, których narobiłam postaram je nadrobić w wakacje, chodz nie wiem czy bedę mial tyle czasu, ponieważ zapowiada mi sie dużo wyjazdów..
 Alle.. odchodzimy od tego tematu i zacznijmy czytać na temat.. no więc:
U mnie dzisiaj była ładna pogoda, więc postanowiłam, że wyjdę na dwór i porobię kilka zdjęć..
Zdjęcia wyszły wspaniale!
Zapraszam do oglądania!






Mam też dla was małą przeróbkę zdjęcia wyżej wykonanie mojej przyjaciółki Kingi ❤

To tyle na dzisiaj..
Mam nadzieję, że się podobało i zapraszam już w piątek.
Niestety jutro nie dam rady dodać posta, ponieważ mam pożegnanie, a w piątek może,ale to dopiero wieczorem..
I tak wiem że dzisiaj miał być pos o gotowaniu, no ale wybaczcie.. Obiecuję, że to nadrobię.
Buziaki :**
Kolorowych snów Kochani :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz