26.06.2015

Informacje, wakacje, podziękowania, podsumowania ;)

No hej kochani :*
Doczekaliście się posta.
 Mam dla was kilka informacji.
1.
 Przepraszam was bardzo, bardzo, bardzo za te nie wstawione posty, ale proszę zrozumcie.. miałam zakończenie roku szkolnego. Troche nauki tekstu i wogóle duże zamieszanie z tym.
2.
Już dzisiaj wszyscy z nas rozpoczeli wyczekiwany moment w życiu czyli WAKACJE.
 Kochani życzę wam wspaniałych, bezpiecznych i radosnych wakacji.
Możecie podzielić się w konentarzu jakie macie plany na wakacje ;)
Chętnie poczytam :*
3.
Dziękuje wam z całego serca Za te wszystkie wejścia na bloga, komentarze i wogóle wszystkie.
 4.
To że zaczynaja sie wakacje to nie znaczy, że będe miała więcej czasu na bloga. Przepraszam.. poprostu mam dużo wyjazdów i spraw do załatwienia w wakacje. Oczywiście postaram się wstawiać posty, ale będzie to trudne. Naprawde wybaczcie i zrozumcie mnie..
5.
 A teraz mam dla was małe podsumowania bloga..
 No więc zauważyłam, że pojawiło się więcej wyświetleń po tym jak dodawałam gotowanie.
Teraz wiem, że nie zanudzam was tym gotowaniem ;)
 Dziękuje jeszcze raz za odwiedzanie mojego bloga ;)

  INFORMACJE.
Jeśli ktoś miałby do mnie jakaś sprawe z blogiem lub cos takiego to proszę pisać a moją stronkę na facebooku. Link macie na bligu po prawej stronie ;)
Lub pisać do mnie na e-maila: wmichalaksp@onet.pl

  DODATKOWE INFORMACJE
I mam jeszcze dla was dodatkową informacjębw sprawie bloga.
Możecie sobie zamówić u mnie jakiś przepis. Nie musi być to jakiś konkretny przepis. Możecie mi podać tylko kategorię, a napewno coś dla was znajdę i wstawię na bloga, ale to tak jak mówiłam z tymi sprawami proszę pisać na facebooku lub na emailu.
A z tą sprawą możecie pisać równiesz w komentarzach ;)


     No troszkę się rozpisałam. No ale ja już kończe.
  Kolorowych! Buziaki:***


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz