16.06.2015

Pomysł!

 Siemka!
Mam taki pomysł, że może bym zaczęła dodawać coś z gotowania, bo trochę się już zastałam z gotowaniem a wszystko kręci się wokół fotografii.
 No więc mam nowy grafik jak będę dodawać posty, ponieważ nie będzie dobrze jak będę sobie wstawiać kiedy mi się zachce gotowanie czy fotografię.
 A tak to mniej więcej będzie wyglądać:
W poniedziałek- dodam zdjęcia
We wtorek- zdjęcia
W środę- gotowanie: na obiad,  kolację, śniadanie
W czwartek- zdjęcia
W piątek- gotowanie: ciasta, desery
W sobotę- Co mi wpadnie do głowy. Takie luźne tematy ;)
A w niedzielę?
 A niedziela będzie dniem wolnym, ale nie martwcie się czasem w niedzielne popołudnie coś wstawię do czytania, żeby wam się nie nudziło :)
A zapomniałam dodać. W poniedziałki, także czasem będą różne tematy, a zazwyczaj to takie podziękowania ;)
No dobra to na tyle w dzisiejszym poście. Przepraszam, ale nie dodam dzisiaj żadnych zdjęć, ponieważ nie mam żadnych w zapasie, a źle się trochę czuje i tak szczerze mówiąc nie chce mi się wychodzić na dwór :/

                                    No dobra kochani to do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz