1.07.2015

Zdjęcia

                                                Tak jak pisałam dodaje zdjęcia :)
                                           Zdjęcia robione wczoraj wieczorem i ostatnie dwa dzisiaj :)
                                                               Zapraszam do oglądania!

                                                              Zdjęcie przez lornetkę :)



                                                                   Elvis! My dog :)


                                                            Malutki "Wodospad" w mojej miejscowości :)
                      P.S Zdjęcie jest bez żadnych poprawek. Jest to ogyginalne zdjęcie robione telefonem :)

No i JA z lustrzanką :)


                                         Uff udało mi się wstawić zdjęcia przed godziną 23:00 ;)
                             Mam nadzieję, że się podobają i zapraszam już jutro na bloga :)
                             Ale teraz to ja już zmykam.
                             Kolorowych snów! Buziaczki! :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz