11.12.2015

•Prezenty na święta•

Hej kochani! ♥
 Dzisiaj taki późny post weekendowy :) Chciałabym wam przedstawić kilka propozycji na prezenty dla niej i dla niego. pewnie na wielu stronach spotkaliście się z takim tematem dyskusji lub postu. Ja chciałabym wam przedstawić moje propozycje :) Oczywiście można to  inaczej interpretować, ponieważ zegarek można podarować dziewczynie, a notes czy kubek chłopakowi :)

                                                                 Dla Niej
Kubek z ciekawym napisem lub obrazkiem 
Szminka lub jakiś kosmetyk 
Brelok w ciekawym kształcie lub z fajnym napisem 
Notes. Przyda się pewnie każdej dziewczynie.
Delikatny naszyjnik
Ciepłe kapcie
Książka. Bardzo fajny prezent na długie i zimowe wieczory. 
Duży pluszowy miś
Obudowa/ etiu  na telefon z ciekawymi wzorami lub postaciami z bajek :)

Dla Niego 

                            
Buty. Mogą być adidasy, które przydadzą się na wiosnę lub po prostu
buty zimowe. 
Bluza z fajnym napisem, obrazkiem lub wzorem 
Obudowa/ etiu na telefon
Słuchawk
Czapka z napisem
Zegarek 
Fajny skórzany portfel.
Nerka
Podkładka pod mysz z fajnym efektem obrazkowym lub napisem.

To tyle kochani w dzisiejszym poście.
Trochę się opracowałam nad tym postem, 
ale było warto ♥
Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam 
wam przy wyborze prezentu :)
Dziękuję za taką dużą ilość wyświetleń,
jesteście wspaniali! 
Buziaki ♥ Do następnego! ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz