10.12.2015

"moda"- lakiery

 Hej kochani! ♥
dzisiaj powracam na bloga z nowymi pomysłami i nowym postem :)
Stwierdziłam że muszę coś urozmaicić na blogu i postanowiłam dodać modę. Nie będzie to taka super moda i bardzo związany z nią temat, ale będzie to miało coś wspólnego.
 Więc pierwszy post z kategorii "moda" to post o lakierach.
Najwięcej lakierów mam z firmy miss selene. Moim zdaniem jest to bardzo dobra firma, lakiery są malutkie 5ml i bardzo dobrze rozprowadzają się po paznokciu . Prawie w każdym sklepie kosmetycznym znajdziecie masę odcieni. Lakiery nie są drogie. Kosztują około 2-3 zł. To już zależy w jakim sklepie ☺. Ja dziś pokażę wam tylko dziesięć moich ulubionych lakierów, a całą resztę już wkrótce ☺ Dla ułatwienia na zdjęciach dodane są numerki  :)










W razie pytań piszcie w komentarzach ☺
osobiście bardzo polecam te lakiery ♥
Zapraszam również na dwa super blogi ☺
wspominałam już o nich we wcześniejszym poście, 
ale jeszcze raz zapraszam :D

Do następnego! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz