26.01.2016

♥Porządki na komputerze♥Wspomnienia z wakacji ♥


Hej!
Ostatnio robiłam porządki na komputerze i znalazłam kilka zdjęć z wakacji. Wybrałam siedemnaście zdjęć z jakiś stu. Wybór był wielki ale postanowiłam pokazać wam tylko kilka ☺ moim zdanie zdjęcia wyszły całkiem nieźle. Były to moje pierwsze zdjęcia wykonane lustrzanką, więc jak na pierwszy raz uważam, że są  okej ☺
 Nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć ♥


















Zdjęcia zostały wykonane aparatem:
nikon 3000, +18-55 mm
co sądzicie o zdjęciach?
zapraszam do wyrażania swojej
opinii w komentarzach ♥
Do zobaczenia! ♥

5 komentarzy:

  1. Ile pięknych zdjęć. :)
    Już nie mogę doczekać się lata. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję. Ja również tylko czekam na lato ♥ Strasznie dużo pomysłów mam ☺ Zaobserwowałam ♥

      Usuń
  2. Już niedługo kolejne wakacje, co za szczeście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tak wspominac i oglądać stare zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń