22.02.2016

♥ Sesja z Julką ♥

 hej, hej kochani!
Poniedziałek... pierwszy dzień tygodnia, rozpoczęty w takim sobie humorze. Pogoda za oknem jest beznadziejna, cały dzień leżałam w łóżku z laptopem i książkami i myślałam nad tym co mogę zrobić na bloga,  planowałam posta jutro ale stwierdziłam że wstawię go dzisiaj. To już 99 post na moim blogu i ponad 5000 wyświetleń! jesteście kochani! dziękuję.
  Wyczekujcie czegoś nowego na blogu... jeszcze dziś lub jutro... więc zapraszam do zaglądania na bloga :))

               W sobotę wybrałam się na sesję, przed moim obiektywem stanęła moja przyjaciółka Julka.
Chodzimy do innych szkół i nie widujemy się tak często jak kiedyś, więc postanowiłyśmy że wybierzemy się na sesję. Wyniki są bardzo zadawalające, cieszę się że zdjęcia wyszły pomimo złej pogody, która nam towarzyszyła. Brak słońca i silny wiatr, ale pomimo tego dałyśmy radę i cyknęłyśmy kilka fotek. w sesji towarzyszyła nam również Wioleta, która już kiedyś pojawiła się na moim blogu TU. Nie przedłużając zapraszam do oglądania ♥






          "To niesamowite jak taki kawałek drewna czyni tak wiele osób szczęśliwymi...♥"
Na zdjęciu --> Wioleta :))



"Bo przyjaźń jest bardzo ważna! ♥"
To zdjęcie wykonała Wioleta, bardzo dziękuję :))

To tyle w dzisiejszym poście
mam nadzieję, że się podoba.
Zostawcie jakiś ślad 
po sobie, to bardzo motywuje
mnie do dalszego działania! ♥♥
Do zobaczenia już jutro! ♥



1 komentarz: