21.02.2016

•Słodkości• MaoMix•

 hej, hej skarby!
Dzisiaj dostałam mała paczuszkę ze słodyczami z "maoam" jest to mała paczuszka ze słodkimi gumami do żucia w różnej postaci, jakiej? Zobaczcie sami :)




Cała paczuszka wygląda tak :)

W środku znajduje się 11 sztuk 
różnego rodzaju gum do żucia


*Dwie paczuszki z kwaśnymi kuleczkami  


*Trzy patyczki o smaku wiśni i pomarańczy


*Trzy kostki gum :)

*Trzy listki o smaku truskawkowym 

Wszystko jest bardzo pyszne,
ale jak na mnie to
za dużo jak na jeden raz.
Szybki, prosty post już za nami
jest to 98 post na blogu.
Bardzoo dziękuję wam 
za każdy dodany komentarz oraz 
wejście i przeczytany post ♥
Szykuje dla was niespodziankę,
ale żeby się pojawiła to musicie pokazać 
że jesteście na blogu i ja chcecie!
Pozostawcie jakiś ślad po sobie na blogu ☺
Do następnego skarby! ♥♥

5 komentarzy:

  1. Jeju, bardzo Ci zazdroszczę tej paczki ze słodyczami, sama najchętniej zjadłabym je teraz! ;) 98 post? :o Brawo! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, zapraszam na bloga ponownie już jutro pojawi się niespodzianka i mam nadzieję, że zaciekawi :)

      Usuń
  2. Świetny post! Obserwuję i liczę na rewanż! Pozdrawiam!
    Mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. gumy gumy gumy omnomnom a tak w ogóle czekolada jeszcze zyje??

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog ;)
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń