4.06.2016

♥Zakopane-2016♥

Witajcie kochani!
Po dość długiej przerwie, powracam z dużą ilością zdjęć, pomysłów, planów. W ostatnim czasie mam brak czasu, ciągle szkoła, szkoła. Zbliża się koniec roku i to całe zamieszanie z tym... Na szczęście lekcje stają się coraz luźniejsze i mam coraz więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów i na pisanie postów.
Jak pewnie zauważyliście posty nie są wstawiane jakość szczególnie w konkretne dni, a wręcz przeciwnie. Blog jest prowadzony zupełnie na luzie, a posty pojawiają się jak tylko znajdę dla siebie czas. Zbliżają się wakacje, a w związku z tym zapewne będę miała dużo wyjazdów, gdzie będzie brak czasu na pisanie postów. Oczywiście będę robić wszystko co się będzie dało, żeby posty były przynajmniej raz/dwa na tydzień. Nie obiecuję, ale postaram się ;)
A teraz po dość długim wstępie zapraszam do oglądania zdjęć z wyjazdu do Zakopanego :)


























Dużo czasu zajęła mi obróbka 
zdjęć i wybranie nowego logo
na zdjęcia. Ale opłacało się,
bo wyniki mojej pracy osobiście 
bardzo mi się podobają 
i ma  nadzieję, że wam również :) 
Do zobaczenia już wkrótce! ♥

2 komentarze: