24.06.2016

Wakacje ♥

 Hello!
Post dość późno, ale cóż. Cały dzień zabiegany. Zakończenie, później pilnowanie dzieciaków i różne takie załatwienia. Jak wyszłam z domu o 8;00 tak wróciłam o 20;30. Cały dzień na nogach, ale powiem wam, że warto było!
Załatwień dużo w sprawie mojej miejscowości, plany, realizacje, projekty, pisanie petycji. Urwanie głowy, ale wakacje zaczęte pełna parą! Mam nadzieję, że przynajmniej te się udadzą. Mam dużo planów co do bloga, ale nie wiem czy wszystko uda mi się zrealizować *no miejmy nadzieję*

Godzina 23;00 a ja pisze posta, dziwne ale od czegoś trzeba zacząć. Podejrzewam, że jutro drugi dzień urwania głowy więc znowu brak nowego posta. Ale chcę wziąć się za siebie i moje plany i realizować wszystkie po kolei i na spokojnie, tak żeby wszystkie się udały :)
Niby wakacje są po to żeby odpocząć, a ja w nie zawsze mam więcej pracy niż na roku szkolnym.
No nic, damy radę!
Ja osobiście jestem zadowolona bo zdałam do tej drugiej gimnazjum, ale z drugiej strony jestem zdenerwowana na swoje oceny i na nauczycielkę, która stwierdziła, że nie postawi mi tej lepszej oceny dlatego moja średnia wynosi 3,92 a nie tak jak planowałam 4,0 :) :/
No ale mniejsza o to.
Kochani! Chciałabym wam życzyć spokojnych, radosnych, bezpiecznych wakacji. Żeby uśmiech nie znikał wam z twarzy i żebyście spędzili je najlepiej jak się da! ♥♥


Do następnego! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz